Vålerenga Fotball tapte mot Bryne i OBOS-ligaen etter å ha mørnet oslolaget i over 70 minutter. Bryne fikk hull på byllen og vant 1-0. Vålerenga Fotball hadde noen gode sjanser, men klarte ikke å score. Eivind Lagmannsveen var til stede på kampen og rapporterte at Vålerenga Fotball hadde en tøff kamp. Bryne var det beste laget på banen og vant fortjent. Vålerenga Fotball må nå se tilbake på hva som gikk galt og prøve å forbedre seg til neste kamp. Det var en skuffende kamp for Vålerenga Fotball, men de må ikke gi opp. De må fortsætte å kjempe og prøve å vinne neste kamp.
Oppsummering
Vålerenga Fotball tapte mot Bryne i OBOS-ligaen
Vålerenga Fotball led et tungt nederlag mot Bryne i OBOS-ligaen. Les om kampen og hva som gikk galt for oslolaget. Vålerenga Fotball tapte 1-0 mot Bryne
Vålerenga Fotball Hub