Vålerenga Fotball taper sin administrative leder, Pål Breen. Han har vært ansatt i klubben siden 2006 og har nå valgt å slutte.

Hva skjedde?

Pål Breen har vært en sentral figur i Vålerenga Fotball i mange år. Han har arbeidet hardt for å utvikle klubben og har vært med på å ta flere viktige beslutninger.

Hvorfor slutter han?

Ifølge VG har Breen sagt at han ikke ønsker å være med videre nå som klubben omorganiseres. Dette kan være en vanskelig tid for Vålerenga Fotball, men klubben må finne en måte å gå videre på.

Hvordan påvirker dette Vålerenga Fotball?

Tapet av Pål Breen kan være et hardt slag for Vålerenga Fotball. Han har vært en viktig del av klubben og har bidratt til å bygge opp en sterk organisasjon. Klubben må nå finne en ny leder som kan ta over og føre klubben videre.

ÅrStillingsperiode
20062013